FAQ - Často kladené otázky

Máte tovar aj reálne dostupný?

Informácie o dostupnosti pri produktoch sú aktualizované každý deň. Ak je pri tovare uvedené, že je dostupný, tak ho máme aj reálne skladom.

Ako rýchlo mi bude objednaný tovar dodaný?

Všetky objednávky zadané do 15:00 odosielame ešte v ten istý deň. Tovar Vám v rámci Slovenska zväčša príde hneď v nasledujúci pracovný deň. V ojedinelých prípadoch sa môže stať, že tovar nie je v hlavnom sklade a v tom prípade Vás po vytvorení objednávky budeme informovať o reálnej dobe dodania, resp. nedostupnosti tovaru. Tovar odosielaný do zahraničia je dodávaný na základe prepravných lehôt pôšt.

Aké spôsoby doručenia tovaru ponúkate?

Pre čo najrýchlejšie doručenie v rámci Slovenska na Vami zadanú adresu, tovar distribuujeme len prostredníctvom kuriérskej spoločnosti UPS/SPS. Do zahraničia posielame tovar prostredníctvom pošty.

Koľko zaplatím za prepravu?

Poštovné za doručenie v rámci Slovenska je 3,50 €, avšak pri objednávkach nad 15 € je poštovné zadarmo. Doručenie tovaru do Česka je spoplatnené sumou 5,50 €, do krajín Európskej Únie sumou 6,00 € a do európskych krajín mimo Európskej Únie sumou 9,00 €.

Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Za objednaný tovar môžete zaplatiť:

  • svojou platobnou kartou (prostredníctvom platobnej brány eCard VÚB)
  • cez internetbanking ak ste klientom VÚB (prostredníctvom služby ePlatby VÚB)
  • prevodom cez účet (tovar bude odoslaný až po prijatí platby)
  • na dobierku pri doručení (neúčtujeme žiadne ďalšie extra poplatky)

Môžem zmeniť svoju adresu dodania?

V pokladni môžete zadať aj druhú adresu pre doručenie ak sa nezhoduje s fakturačnou. Stačí zaškrtnúť políčko na konci adresného formulára a automaticky sa zobrazia ďalšie polia pre vyplnenie novej adresy. Ak si prajete zmeniť adresu po potvrdení objednávky, stačí nás kontaktovať cez online chat, emailom alebo telefonicky.

Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

Každá objednávka má svoj kód, ktorý Vám príde v potvrdzovacom emaile. Po odovzdaní tovaru kuriérovi Vám príde email aj so sledovacím číslom, kde si budete môcť pozrieť aktuálny pohyb svojej zásielky.

Akým spôsobom získam faktúru?

Faktúry prikladáme v papierovej forme do každej zásielky. Ak si faktúru neprajete do zásielky priložiť (ak je to napr. darček pre príjemcu), alebo si prajete faktúru v elektronickej podobe, stačí nám to napísať do poznámky pri objednávke (v pokladni pod informáciou o spôsobe doručenia).

Stratil som návod od produktu, čo mám robiť?

Môžete sa pozrieť do našej sekcie Produktová podpora , či sa v nej nenachádza návod aj od Vášho výrobku. Ak nie, môžete nás kontaktovať cez online chat, telefonicky alebo emailom.

Ako môžem svoju objednávku zrušiť?

Ak sme Vám tovar ešte neodoslali, stačí nám buď napísať email (na adresu, z ktorej ste dostali potvrdzovací email), kontaktovať nás cez online chat alebo telefonicky.

Ak sme Vám už tovar odoslali, máte možnosť do 14 dní odstúpiť od kúpnej zmluvy. Tovar nám treba zaslať späť na našu adresu a priložiť k nemu formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy .

N - Point s.r.o.
Záhradnícka 153
821 09 Bratislava
Slovakia


OK

Náš eshop používa štatistiky a súbory cookie pre váš lepší používateľský zážitok. Prehliadaním stránok súhlasíte s ich používaním. Ak si neželáte po návšteve našich web stránok dostávať personalizované reklamy, môžete vymazať históriu prehliadania vo vašom prehliadači vrátane cookie súborov. Ukladanie súborov cookie si môžete nastaviť či vypnúť vo vašom prehliadači.